Příčinou výpadku O2 byla chyba softwaru, operátor dá jako omluvu poukaz

foto Ilustrační foto - Logo telekomunikační společnosti O2 na snímku pořízeném 13. srpna 2021 v Praze.

Praha - Hlavní příčinou pondělní zhoršené dostupnosti mobilních služeb O2 byla softwarová chyba v centrální části sítě operátora. Společnost O2 to dnes uvedla ve vyjádření pro ČTK. Výpadek se podle ní dotknul zhruba třetiny z více než pěti milionů jejích zákazníků. Hlasové a datové služby byly nedostupné zhruba tři hodiny. Operátor dá jako omluvu všem zákazníkům poukaz na nákup mobilů nebo příslušenství v hodnotě 300 korun.

Operátor sdělil, že spolupracuje s dodavateli na preventivních opatřeních, aby se tato situace neopakovala. "Mrzí nás, že někteří naši zákazníci nemohli v pondělí dopoledne telefonovat a datovat, jak jsou zvyklí. Jako omluvu proto všem dáváme poukaz v hodnotě 300 Kč na nákup mobilního telefonu nebo jakéhokoliv příslušenství v O2 Prodejnách nebo v našem e-shopu. Ať už se jich výpadek dotknul přímo nebo nepřímo, ještě jednou se všem našim zákazníkům s mobilními službami omlouváme," uvedla Petra Javornická z tiskového oddělení O2.

Poukaz se slevovým kódem v hodnotě 300 Kč najdou zákazníci v aplikaci Moje O2. Mohou ho využít na pořízení mobilního telefonu nebo příslušenství z nabídky operátora v O2 Prodejnách nebo on-line v e-shopu O2. Jednorázový kód bude platný do neděle 17. srpna a lze ho kombinovat s ostatními slevovými kódy.

O2 je největším poskytovatelem telekomunikačních služeb na českém trhu. V současnosti poskytuje služby prostřednictvím téměř osmi milionů mobilních a pevných linek. Patří do investiční skupiny PPF.

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

ISSN: 1213-5003 © Copyright 11.09.2025 ČTK

Reklama

22°C

Dnes je čtvrtek 11. září 2025

Očekáváme v 14:00 22°C

Celá předpověď